Salon

Servis
Poslovni center Mlekarna
Čučkova 6
2250 Ptuj
TEL: 02 / 7800 433
El. pošta: info@motocenterptuj.si


Delovni čas
Pon - pet: 09:00 - 18:00
Sobota: 09:00 - 12:00
Nedelja - prazniki: zaprto
Servis
Žabjak 60
2250 Ptuj
TEL: 02 / 7800 430
Dežurna številka:
040 729 367
El. pošta:
moto.ptuj@siol.net
Delovni čas
Pon - pet: 08:00 - 17:00
Sobota, nedelja in prazniki: Zaprto

 

INFO
Petek, 28 Julij 2017
PDFNatisniE-pošta
Popolnoma nov model Yamaha YZF-R1. Bodite eno z R1
2016-yamaha-yzf-r1-eu-race-blu-studio-002
r1
Cena:
Prodajna cena: 17.495,00 €
Popust: -2.000,00 €

Opis

Predstavljamo vam model R1 naslednje generacije, ki ga poganja tehnologija modela YZR-M1 iz razreda MotoGP. Ta model, ki ga odlikujejo nov agregat z glavno gredjo z zamikom, šasija s kratko medosno razdaljo in tehnološko dovršena elektronika, vam zagotavlja povsem novo doživetje vožnje.

Motor R1 je bil razvit brez kompromisov na osnovi tehnologije modela YZR-M1 iz razreda MotoGP, kar pomeni, da je ustvarjen za stezo. 200 KM, 199 kg teže in medosna razdalja 1405 mm so le nekatere od značilnosti, ki pričajo o njegovih zmogljivostih. Vendar se pravi razlog, zakaj je ta vrhunski športni motor tako poseben, skriva v njegovi notranjosti.

Centralni sistem upravljanja predstavlja 6-osna inercijska merilna enota, ki v 3D-načinu ves čas zaznava gibanje šasije, kar se kaže v nadzoru oprijema, bočnega zdrsa zadnjega kolesa, dviga sprednjega kolesa, zaviranja ter speljevanja. Yamaha R1. Bodite eno z R1.

 

Podrobnosti:

  • Nov 998-kubični 4-valjni agregat z glavno gredjo z zamikom in 200 KM
  • Izjemno napredni elektronski nadzorni sistemi
  • 6-osna inercijska merilna enota s senzorji Gyro/G za 3D-podatke o gibanju
  • Nadzor oprijema in bočnega zdrsa zadnjega kolesa glede na kot nagiba
  • Nadzor dviga sprednjega kolesa in speljevanja
  • Športni sistem ABS in centralni zavorni sistem, ki se odzivata na kot nagiba
  • Nov aluminijast okvir Deltabox s kratko medosno razdaljo
  • 199 kg mokre teže
  • Navzgor obrnjena ojačana nihajna roka/zadnji okvir iz magnezija
  • Platišča iz magnezija in aluminijast rezervoar za gorivo
  • Nastavljivi načini vožnje z enim klikom
  • Nova instrumentna LCD-plošča s tehnologijo tankoplastnih tranzistorjev

 

Tehnični podatki

 

Agregat

Tip agregata

         

Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, Linijski 4-valjni, Nagnjen naprej, 4-ventilski

Prostornina

 

998cc

Vrtina x gib

 

79,0 mm x 50,9 mm

Kompresijsko razmerje

 

13,0 : 1

Največja moč

 

147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 obr/min

Največji navor

 

112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 obr/min

Sistem podmazovanja

 

Mokro korito

Tip sklopke

 

Mokro, večplastni disk

Uplinjač

 

Vbrizg goriva

Sistem vžiga

 

TCI (digitalno)

Zagon

 

Električni

Prenos

 

Konstantni, 6-prestav

Končni prenos

 

Veriga

 

Šasija

Okvir

            

Aluminijast, Deltabox

Sistem prednjega vzmetenja

 

Teleskopske vilice, Ø 43 mm

Prednji hod vzmetenja

 

120 mm

Kot vilice

 

24º

Predtek

 

102 mm

Sistem zadnjega vzmetenja

 

Nihajna roka, (vezna amortizacija)

Zadnji hod vzmetenja

 

120 mm

Prednja zavora

 

Hidravlični dvojni disk, Ø 320 mm

Zadnja zavora

 

Hidravlični enojni disk, Ø 220 mm

Prednja pnevmatika

 

120/70 ZR17M/C (58W)

Zadnja pnevmatika

 

190/55 ZR17M/C (75W)

 

Dimenzije

Skupna dolžina

         

2.055 mm

 

Skupna širina

 

690 mm

 

Skupna višina

 

1.150 mm

 

Višina sedeža

 

855 mm

 

Medosna razdalja

 

1.405 mm

 

Najmanjša oddaljenost od tal

 

130 mm

 

Teža (z vsemi polnimi rezervoarji)

 

199 kg

 

Prostornina rezervoarja za gorivo

 

17 L

 

Prostornina rezervoarja za olje

 

3,9 L

 

 

Galerija