5,3 litrski, 60° V8, DOHC s sistemom EFI in VTC

VCT natančno uravnava čas delovanja sesalne odmične gredi, kar prispeva k učinkovitejšemu izgorevanju pri vseh vrtljajih. Natančen nadzor ventilov zagotavlja maksimalni navor, še posebej v območju 2000 - 3500 vrtljajev na minuto, zato se večja plovila lahko enostavno dvignejo na gladino in hitro zdrvijo po njej.   


Digitalni mrežni sistem II

Standardna namestitev dveh motorjev (z obema elisama, ki se vrtita v smeri urinega kazalca) bo plovilo vedno vleklo proti levi, zaradi česar je krmiljenje težje, zlasti pri večji hitrosti. F350 je na voljo z eliso, ki se vrti v nasprotno smer, zato z namestitvijo ob standardnem modelu omogočata popolno "uravnovešeno" kontrolo krmiljenja


Kompakten in lahek - kljub svoji moči

Mikro računalnik je skrit v notranjosti motorja in deluje kot njegovi možgani. Neprekinjeno nadzoruje vnesene podatke in nastavitve ter tako omogoča gladko delovanje in optimalni čas vžiga. Poleg tega tudi samodejno vklaplja opozorilne luči in varnostne sisteme. Enostaven priključek za računalnik omogoča pooblaščenemu Yamahinemu trgovcu takojšnjo diagnostiko kakršnihkoli težav.


Mikro-računalnik ECM (modul za kontrolo motorja)

Yamahin program za nadzorovanje teže je predstavil inovativni izpušni sistem "in bank", kjer je kolektor vgrajen v glavo valja. Skupaj z drugimi tehnologijami za nadzor teže je tako nastala presenetljivo kompaktna in lahka zasnova motorja, ki je poleg tega izjemno učinkovit in zmogljiv.  


Model z eliso, ki se vrti v nasprotno smer (FL)

Vozniki plovil želijo jasne in natančne podatke o motorju, za kar bo poskrbel novi več-funkcijski barvni merilnik. Ponaša se s 5-palčnim barvnim zaslonom LCD z visoko ločljivostjo in je združljiv le z Yamahinim novim sistemom, prikazuje pa lahko številne kombinacije informacij. Opremljen je tudi s posebnim zaslonom, ki ga lahko nastavite za nadzor nastavljivega števila vrtljajev za vožnjo pri nizki hitrosti. 


Spremenljive odmične gredi VCT (Variable Camshaft Timing)

Zmogljiv motor V8 je opremljen z dovršenim sistemom EFI, lahkimi kovanimi bati in 4-imi velikimi ventili za vsak valj. Posebni sistem omogoča sočasno polnjenje dveh akumulatorjev in tako zagotavlja, da je za zagon motorja dovolj razpoložljive moči, celo po daljšem obdobju vožnje pri nizkih vrtljajih.