Visoko pretočna pogonska turbina in nastavljiv usmerjevalec curka vode

Sistem za 144mm visoko pretočno pogonsko turbino vodnega skuterja SuperJet je ustvarjen za maksimalni pretok vode, kar omogoča visoke zmogljivosti. Zasnova turbine vodnega skuterja SuperJet omogoča odlično odzivnost in gladko pospeševanje. 


Lahek trup s širokim prednjim delom

Vodni skuter SuperJet odlikuje lahek trup z vlitimi stabilizatorji, kar zagotavlja odlično uravnoteženost za ostro zavijanje in hitrost pri vožnji naravnost. Ti stabilizatorji so nameščeni na prednjem delu plovila, s čimer se poveča obseg stičnih površin trupa z vodo. To omogoča lažje zavijanje skuterja SuperJet, hkrati pa je zaradi tudi precej stabilnejši.


Visoko zmogljiv 2-taktni agregat

Vodni skuter SuperJet 700 poganja Yamahin visoko zmogljiv 2-valjni agregat s prostornino 701 ccm. Dva 38mm uplinjača Mikuni zagotavljata dovod goriva v ta agregat svetovnega razreda, kar omogoča odličen odziv plina v celotnem razponu vrtljajev. Yamahin sistem izgorevanja s krožnim polnjenjem prispeva k enakomerni porazdelitvi mešanice goriva/zraka, za boljše izgorevanje, zmogljivosti in varčno porabo goriva.


Impeler iz nerjavečega jekla, zasnovan na podlagi tekmovalnih izkušenj

Impeler iz nerjavečega jekla je proizvod, ki je nastal na osnovi odziva tekmovalcev. S tehnologijo, ki analizira obnašanje tekočin, smo izdelali njegovo izjemno učinkovito, visoko zmogljivo konstrukcijo, za vrhunsko pospeševanje in hitrost.


Optimalna sesalna črpalka in stojna plošča

Stojna plošča je pomaknjena priti krmi, kar učinkovito podaljša vodno linijo, hkrati pa zagotavlja večjo dinamično stabilnost in zmogljivosti pri vožnji naravnost v okviru zmožnosti trupa. Črpalka je prav tako pomaknjena proti krmi, za zagotavljanje stabilnega delovanja celo v razburkani vodi.


Dvižno vodilo krmila z vzmetjo

Dvižno vodilo krmila z vzmetjo ter samo krmilo sta posebej zasnovana zagotavljanje voznega položaja, ki vam omogoča, da vodni skuter SuperJet izkoristite v celoti - to je vodni skuter, ustvarjen za zmage. Rezultat je naprej nagnjena drža voznika, ki je najprimernejša za tekmovanja.